28 januari 2009

pluggade biologi idag och har en liten kännsla av panik. Fyfan vad jag inte kommer klara av det om hela är så här kompliserar. Så himmla svårt för mig att veta alla begrepen och vad det betyder.

Anyhow är är min personliga blogg <--- klicka där för att gå vidare

Den här bloggen är för mitt projekt arbete för dyslexin.
Nu vidare mer in på det. Jag ska försöka hitta information om prinsessan Victoria och dyslexin . kanske kan vara coolt att skriva lite om det. För att jag har för mig att hon har gjort ganska mycket om det för att hon själv har det och sånt.
Ska söka mig vidare om det in på cyberspace. Sen har jag en bok på en dyslexi oxå. Tänkte dra ner lite info där och kanske skriva ett littet faktablad. Lets se how that goes.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0