22 Januari 2009

hehehe det var konstigt att skriva 2009 igen :) tiden går fort. Om 12 månader är det 10 år sen 2000, helt sjukt! Idag ska jag skicka in min veckorapport, för projektarbete. Jag måste fört och främst bestämma mig för en frågeställning. Som jag inte har en aning om vad det ska vara. "varför har man dyslexi?" Eller "kan man bota dyslexi?" Lite konstigt ämne jag valt. Inte bara det, det känns inte som jag vill ha en frågeställning. Känns mer som att jag vill förmedla! Någons om har någon ide? kommentar eller maila = [email protected]

Kommentarer
Postat av: Micks

hej söto!

min idé är att du har några frågeställningar eller en fråga och underfrågor till den.. så kanske om det går att bota det och då kan man gå in på att det faktiskt finns hjälpmedel och att alla faktiskt inte får dessa hjälpmedel osv.. du kommer nog att lösa det här till det bästa ;)



love u!

2009-01-23 @ 18:19:09
Postat av: yoanna

tack mickskön! your the best!

<3

2009-01-24 @ 13:41:24
URL: http://projectdyslexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0