21 januari 2009

Japp idag så tänkte jag att jag skulle börja med mitt naturkunskaps projekt. Men så blev det inte. Jag skrev typ en mening på min projekt plan. Sen sa min hjärna att jag skulle lägga ner.
Så nu ska jag bestämma vad jag ska skriva om. Först bestämmande mig att skriva om världens resurser. Men så blev det inte. Jag ska fan ta och skriva om "hur världen kommer att gå under" och min frågeställning kommer vara "hur kommer världen gå under" :D (självklart) så fick jag värsta mardrömmen om det iför igår efter att jag läst massa kapitel om världen i naturkunskapsboken. Och den skrämde seriöst skiten ur mig. Som att man inte kan dricka vatten i vissa brunnar för att det finns så himla mycket nitar att det kan skada ett spädbarn, I SVERIGE!!!!!!! Och i vissa kommuner brukar dom ha användarförbud. Då blev jag helt förstörd. Och alla försurade marker och vulkanutbrott.
Inte bara det. det finns meteorer och skit som man kan få för sig att tränga sig igenom våran atmosfär. 
:( were doomd. Nu har jag iallafall kommit på vad jag ska skriva om. Sometimes shit can turn in to good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0