20 Januari 2009

:) fick mina första två kommentarer idag. Lite oväsentliga men en kommentar är en kommentar right. Fast en kändes lite som en förolämpning, vilken tur att jag har förmåga att inte bry mig när folk (spec på internet) skriver konstiga saker till mig.

Japp jag viste att jag inte skulle hålla ut med 10 dagars naturkunskap A (dvs lära mig hela naturkunskapen på 10 dagar) Så jag ställde om den till 50% = 4veckor. Det ska nog gå ganska bra va? Anyhow, Så måste jag börja på det där tråkiga och otroligt jobbiga arbetet som Naturkunskap. Bestämde mig att skriva om jordens resurser. Det som intresserar mig mest borde vara lättast att skriva om.

Jag rättar och skriver mina läxor med dyslexi hjälpen jag får. Och det går väll bra, förutom att det är ganska jobbigt att lyssna igenom sina 5sidor långa word dokument :D Men då hör man iallfall om det är fel right :)

Nu ska jag skriva min labb rapport iallfall. Todello

Kommentarer
Postat av: Rez

Tja homie! Nice ny blogg! visst är det skönt o slippa Blogg-hor-space? :D

2009-01-20 @ 23:46:49
URL: http://www.rezarazi.com
Postat av: yoanna

haha Ja det känns jätte bra att slippa Blogg-hot-space!! Hahahahahahaha xD

2009-01-21 @ 09:55:14
URL: http://projectdyslexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0