19 Januari 2009

Dags att vakna och börja plugga. Jag går på distanskomvux. Vilket jag tycker skulle låta ganska bra för mig. Även fast jag har dyslexi. Jag tänkte att, nu finns det ingen risk att jag somnar på lektionen. Jag har rå pluggat på naturkunskapen A i flera dagar i streck, kommer jag ihåg någonting? Med min stolthet sa jag att jag skulle klara av det. Men min kontaktperson sa att det finns möjlighet att flytta om kursen till 25% dvs 8veckor.. Vilket jag tycker är bra, men känns lite lång nu när jag har kommit en så bra bitt på vägen. Så jag ska läsa den 50% = 4veckor. Och det är iallfall bättre än 10 dagar. Då fick jag läsa 1 stycke om dagen göra, 40 instuderings frågor, en lab och ett stort projektarbete om naturkunskap. Jag ska vara realistisk nu. Ingen chanse i världen att jag skulle hinna med det där på 10 dagar.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0